Monday, February 1, 2010

TESTIMONIAL TERBARU (MITSUBISHI TRITON 2.5 DIESEL)

Setelah saya mencuba,saya dapat merasakan perbezaan performance kenderaan saya dari segi pickup dan saya kirimkan gambar informative RV meter atau displays travel data yang menunjukkan perbezaan penggunaan minyak.
Setelah maintain pada kelajuan 60km/h,saya resetkan data tavel pada pukul 3.50 pm(klik gambar untuk paparan lebih jelas)dan pada kelajuan menunjukkan 63km/h,penggunaan 6.7 liter minyak untuk 100km dan jarak perjalanan untuk 197km jika kekal kelajuan sama.
Setelah saya cabut kembali BIOFUEL SAVER yang saya pasangkan pada kenderaan,saya maintain pada kelajuan 60km/h, resetkan kembali data trevel display(4.43 pm) dan data purata penggunaan minyak iaitu 7.8 liter untuk 100km dan jarak perjalanan saya berkurangan iaitu hanya 177km.
Periksa laluan paip minyak ke injector

siap dipasang

Saya berpuashati dengan produk Biowave Fuelsaver



  • Wan najmudin bin Wan mohd ali
  • 013 4634816
  • najmuddinali@rocketmail.com

Terima kasih Wan Najmudin kerana sudi berkongsi pengalaman anda


LEBIH KILOMETER DENGAN BIOWAVE FUELSAVER!!!

No comments:

Post a Comment